8 / 100 könyv. 8% kész!

hétfő, szeptember 16, 2013

Hello, ősz!


Itt az ősz és ahogyan már említettem az iskola is utolért minket, mint rémálom az Elm utcában. :D Különös, de mégis az ősz az egyik kedvenc évszakom, mert tobzódnak a meleg színek, sok dolog történik, új kezdetnek ad lehetőséget mind az iskolában, mind bárhol, hisz minden ősszel kezdődik. Nemcsak a már sokszor említett rémálomnak címzett intézmény, hanem mindig ősszel kezdődnek a félbehagyott sorozataim, amiket imádok és tűkön ülve várom mindet, példának okáért majd meghalok, hogy tudjam mi történik a Vámpírnaplók főszereplőivel, vagy Oliver Queen-el, az íjászal. Mindezek mellett új sorozatok is pislákolnak a horizonton, mint a The Tomorrow People vagy a The Originals. Már alig várom, hogy naponta leülhessek a TV elé és megnézzem az új epizódokat.

De akkor most térjünk vissza az őszre és a blog új kinézetére, mert bár imádtam a régit, mégis a.) vágytam a változásra b.) vágyom a meleg színekre c.) ősz hangulatban vagyok, ami megkívánja a barna-sárga-piros színeket és ez a hangulat kihat a blogomra is. Szóval nem volt más választásom, remélem elnyerte a tetszéseteket. 



3 comments:

  1. Nagyon szép lett a fejléc!
    Nálam is az ősz a kedvenc, imádom a hangulatát, csak ne a tél jönne utána...:S

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Én a telet sem vetem meg, gyönyörű a hó, ha bentről a meleg szobából nézed. Olyan jó télen egy takaró alá bebugyolálva olvasni. Na, ha már ki kell menni ebbe a hidegbe, az már más tészta. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Dia! Nekem is nagyon tetszik az új külső:-) Az ősz tényleg nagyon hangulatos évszak, nekem is a kedvencem, a meleg színeivel, gyümölcsérlelő enyhébb napjaival, és az olyan napokkal amikor hűvös van, és muszáj bent maradni olvasni!! Az elmaradhatatlan kakaóval:-)
    Puszi
    Mariann

    VálaszTörlés