6 / 100 könyv. 6% kész!

péntek, január 11, 2013

Meg Cabot: Mia Genoviában



Habár magasztalom Meg Cabot munkásságát és tényleg imádom a humoros, szerethető történeteit és szereplőit, de ez a rész egy kicsit kikészítette az idegeimet. Na, nem az írás móddal, vagy a humorral van a baj, mert ezeken a téren az író nő még mindig remekel. Nem, nekem főleg most a cselekménnyel volt bajom és bevallom néhol a hajamat téptem az idegeskedés miatt. Főszereplőnk lelki világát olvasni imádom, de néha túl sok. Például ebben a kötetben, amikor egyre csak azon kattog, hogy Michael úgy szereti-e és szakítani fog-e vele meg a többi. Persze ez teljesen élethűen ábrázolja a mai tizenéves lányok lelkivilágát, de - talán azért mert nekem nem olyan a személyiségem, mint Mia-é - kicsit sok volt nekem az úgymond "nyavalygásból".

Ebben a kötetben szó esett a nagy népszerűségnek örvendő film is a A neveletlen hercegnő, amit a könyvben, mint Mia életrajzi filmjét tüntetik fel. Nagyon humorosnak véltem, hogy Mia legjobb barátnője, Lilly akkora balhét csapott a film miatt, ugyanis nem jó barátnőként tünteti fel őt. A film beleszövése nagyon jó ötlet volt. 

Meg Cabot: Mia Genoviában
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/4
Kedvenc szereplő: Michael
Sorozat: A neveletlen hercegnő naplója
4.) Mia Genoviában
6 és ½.) Mia karácsonya
10.) Mindörökké hercegnő
11.) A hercegnő férjhez megy
# Valódi és képzeld hercegnők
#Ünneplő hercegnő
#Mia Thermopolis határidőnaplója 2006
Megjelent: 2003
Kiadó: Ciceró
Oldalszám: 220
Eredeti cím: Princess in Waiting
Műfaj: ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése