5 / 100 könyv. 5% kész!

vasárnap, október 08, 2017

Anne L. Green: A remény hajnala


Anne L. Green regényeivel nem most találkozom először, volt már szerencsém Az eltitkolt múlt és a Törékeny vonzerő című regényeihez, és bár az első nem nyerte el maradéktalanul a tetszésemet, a második viszont nagyon is, így történt, hogy kíváncsivá váltam többi regényeit illetően is.

A remény hajnalával kezdtem, ugyanis ez mondhatni a Törékeny vonzerő előzménye, hiszen itt Adam húga, Amy a főszereplő és a Mattel történő találkozását mutatja be. Tisztában vagyok vele, hogy ez a regény jóval a Törékeny vonzerő előtt jelent meg, de a nagy imádat után újabb kiadást és borítót kapott, mely immár kibővítve meséli el Amy és Matt történetét.

Amy múltja sötét árnyakat takar, hogy ezek elől elmeneküljön barátnőjéhez költözik vidékről a nagyvárosba, ahol egy nagy cégnél talál állást. A főnöke, Matt, azonban a legracionálisabb, legridegebb felettes, akit csak el tud képzelni, aki szintén súlyos múlttal és titkokkal rendelkezik, melyek nem engedik neki, hogy boldog lehessen. Miután Amy sikeresen kivívja a helyét a cégnél, Matt egyre inkább rájön, hogy nem hétköznapi nővel van dolga, megkezdődik a kettejük tánca, mely mindkét fél sötét múltjára fénysugarat vet.

Jócskán meglepődtem, mikor a molyon láttam az elég rossz százalékarányát a regénynek, mert ezúttal ezzel nem értek egyet. Nem tudom, mi történt velem, nem emeltem nagy elvárásokat a regény irányába, hisz az írónő egyik, ha nem az első regényéről van szó, és lehet, hogy a kibővített, új kiadás miatt, de A remény hajnala nekem maradandóan elnyerte a tetszésemet. Persze, nem egy hatalmas katarzist okozott, de tökéletesen elszórakoztatott, élveztem Amy és Matt történetét, és számomra egy Anne L. Green regény erre tökéletes is.

Azért is volt ez meglepő, mert mondhatni a Törékeny vonzerő miatt már ismertem Amy és Matt történetét és Matt karaktere teljesen másként körvonalazódott bennem abban a regényben, mint A remény hajnalában. Érdekes.

Persze ismét volt ebben a regényben is minden: tragikus múlt, ami kísért, szerelem, veszekedés, akció, de mivelhogy Anne L. Green regény, nem nehéz kitalálni, mivel is végződik. Érdekesnek találom, hogy az írónő eddig két regényére ráhúzta ugyanazt a történetvezetést, ez engem mégse zavar egyelőre. Kíváncsi vagyok, hogy a Viharos érzelmek is ugyanolyan történetvonalat fog-e követni, mint A remény hajnala és a Törékeny vonzerő, meglátjuk.

Köszönöm szépen a könyv élményét az Álomgyár Kiadónak!

Anne L. Green: A remény hajnala
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Amy, Matt
Megjelent: 2015
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 420
Eredeti cím: -
Műfaj: erotikus, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése