8 / 100 könyv. 8% kész!

szombat, október 13, 2012

I want it! #2

Miért fogott meg?
Szerintem nem kérdés, hogy megláttam a polcon és rögtön leemeltem. Miután elolvastam az ismertetőt, már tudtam, hogy ez nekem kell. Szellemek? Szerelem? Akarom!

Fülszöveg:
"A nevem Jonathan Beet. Beet, mint a répa.
Húsz éves vagyok, New Yorkban élek, és van egy titkom: látom a szellemeket.
Ez legutóbb is kimondottan nagy gondot okozott, amiért természetesen engem tettek felelőssé. "Kösz, Charlie, az életem romhalmaz lett miattad! Napok óta csak ez az egy gondolat ismétlődött a fejemben. Én idióta, küzdöttem az egyértelmű ellen, és mi lett a vége? Az, hogy egy New Yorktól legalább hatezer kilométerre fekvő diliházba száműztek. Rendkívül tanácstalan voltam. Fogalmam sem volt, ki segíthetett volna rajtam."
Akkor nem sejtettem, hogy a megpróbáltatásaim java még hátra volt. Első látásra beleszerettem Cléóba, a bolondokháza egyik, gyakorlaton lévő ápolójába. Tőle hallottam, hogy érkezésem előtt az egyik, drogfüggő lány elszökött az intézetből. Unatkoztam, gondoltam utánanézek az ügynek. És abban a pillanatban belekeveredtem egy sorozatgyilkosságba..."





 Miért fogott meg?
Először is a borító, másodrészben pedig: látomások, mítoszok, legendák és elátkozott szerelem... Ennél nem is kell több.


Fülszöveg:

"Helen Hamilton tizenhat éven át próbálta eltitkolni, hogy más, mint a többiek, ami igencsak nehéz feladatnak bizonyult egy olyan apró és nyugodt szigeten, mint amilyen Nantucket. A helyzet azonban egyre vészjóslóbbá válik: Helen rémálmokat lát, és amikor felébred, az ágyneműje csupa piszok és por. Az iskolában hallucinációk gyötrik: minduntalan három nő jelenik meg előtte, akiknek szeméből könnyek helyett vér folyik.

Amikor Helen előszor találkozik Lucas Delosszal, még nem sejti, milyen szerepet szán kettejüknek a sors abban a tragédiában, amely a történelem során újra meg újra megismétlődik. Ahogy Helen fokozatosan földeríti ősei titkát, rá kell jönnie, hogy a mítoszok nem csupán legendák. És azzal is szembesülnie kell, hogy még a félistenek sem tudnak szembeszállni az erővel, amely hol egymás mellé sodorja a fiút és őt, hol elszakítja őket egymástól.
"

0 comments:

Megjegyzés küldése