5 / 100 könyv. 5% kész!

hétfő, március 18, 2013

Liebster díj

 Sziasztok, srácok! Szandi megkért, hogy töltsek ki egy díjat, úgyhogy meg is tettem. Íme:

Szandi kérdései:

1. Ki a kedvenc színészed?
 Általában mindig más viseli a kedvenc színészem kitüntetést, attól függően, hogy milyen filmet néztem meg. Mostanában (a Szállító 1,2,3-nak és a A mestergyilkosnak hála) a kedvenc színészem Jason Statham.

2. Melyik az a nyelv, amit szívesen megtanulnál?
Ha azok közül kellene választanom, amiket nem éppen most tanulok, akkor talán a spanyol vagy portugál lenne az, amit még szívesen megtanulnék. Egyébként most németül és angolul tanulok.

3. Mi a kedvenc tantárgyad?
 Egyértelműen az irodalom, de a rajz sem áll távol tőlem.

4. Melyik a legkülönlegesebb hely, ahol  valaha jártál?
Nem is tudom, talán Disneyland. :D

5. Melyik korban éltél volna szívesen?
Ebben a korban élek a legszívesebben, mert noha vonz a sok uszályos ruha, de ugye akkoriban nem tartották sokra a nőket, ezért a világ minden pénzéért sem élnék az 1800-as években.

6. Melyik az a dal, amit már "rongyosra" hallgattál?
Mostanában hallottam meg valamelyik filmben és már napok óta ezt hallgatom éjjel-nappal: AllDegrees feat. Dani Galenda - I Can't Hear You valamint, amit már nagyon régóta imádok: Birdy - Shelter.

7. Melyik a kedvenc filmed?
Úristen de nehéz ez a kérdés. Falom a filmeket, hetente minimum tízet megnézek, szóval most törhetem a buksimat. Kicsit úgy vagyok ezzel, mint a "kedvenc színészemmel", attól függ, hogy éppen mint néztem meg mostanában. Tehát akkor A szállító. :)

8. Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?
 Férjjel, egy kisfiúval (Zsolti) és egy kislánnyal (Reni), és nagyon, de nagyon remélem, hogy könyveket fogok írni, amiket remélhetőleg az emberek el is fognak olvasni. :D

9. Van példaképed? És ha igen, ki az?
 Nem érdekel, hogy ki mit mond, de az én példaképem az anyukám. :)

10. Van kedvenc könyved? És ha igen, melyik az? :D
 A Szent Johanna Gimi. Mindegyik kötete. Rongyosra olvastam már őket. :)

11. Szerinted melyik a legfontosabb belső tulajdonság?
Optimizmus! Ha optimista vagy, akkor boldog és kiegyensúlyozott is vagy. :)

11 dolog rólam:
1. Foggal-körömmel, de el akarok jutni egyszer Párizsba és Londonba.
2. Imádom olvasni, elmerülni egy könyvben, mindent elfelejtve magam körül. :)
3. Álomfoglalkozásom, ha "nagy" leszek: író szeretnék lenni.
4. Megőrülök a sorozatokért (Vámpírnaplók, Zöld Íjász, Odaát, Smallville, Hősök... minden, ami kell)
5. Idén érettségizek németből (szurkoljatok) és ezen a nyelven kívül még angolt tanulok.
6. Ami még nagyon foglalkoztat: a filmek forgatása, díszlet, vágás, rendezés. Az írás mellett a legszívesebben egy stábban dolgoznék, de persze nem itthon, hanem Amerikában, igazi stúdiókban.
7. Imádok zenét hallgatni.
8.Van egy kutyusom, aki olyan lusti, mint én. :D
9. Meg szeretnék tanulni sütni, főzni, mert az eddigi főzőtudományom sajnos a nullával egyenlő. Na, jó, a popcorn-nal és a zacskós levessel még elbánok. :D
10. Imádom a kutyákat, bárhol, bármikor meglátok egyet az utcán, nemes egyszerűséggel elkezdek gügyögni.
11. 10. nyelvi osztályba járok és egyszerűen imádom az osztályomat. Olyan őrültek, mint én. :)

0 comments:

Megjegyzés küldése