5 / 100 könyv. 5% kész!

péntek, április 18, 2014

Locsifecsi

Sziasztok!
Igen, jól látjátok, ismét változtattam a kinézeten. Nem tehetek róla. Keresgéltem, keresgéltem és ráleltem erre és rögtön beleszerettem. Persze ez még jelentheti azt, hogy pár nap múlva beleszeretek egy másikba, sose lehet tudni. Egyelőre ez most nagyon tetszik. Egyetlen szépséghibája van: a bal oldalt feltüntetett dátumfülek, amiken valamiért UNDEFINED-t ír ki. Egyelőre még nem bírtam megoldani a problémát, de sebaj, ennyi szépséghiba még belefér. Ha valaki tudja, mit tehetnék ez ügyben, szívesen venném, ha segítene. 

Sóhajtgatok ám rendesen, mert épp tegnap olvastam ki egy könyvet, aminek a vége rendesek kiakasztott. Ha név szerint érdekel titeket ez a címe: Nyitótánc. Az írója magyar: Tavi Kata. Hihetetlenül tetszett a regény, de a vége kiverte nálam a biztosítékot. Ez kínzásnak ér fel. :D De majd bővebben beszélek róla egy kritika erejéig. :)

Ez a kis tavaszi szünet feltölt egy kis energiával, csinálom hajthatatlanul azokat a német szintfelmérőket és érettségis gyakorló-feladatsorokat, de kezd belőlük elegem lenni. Olvasni akarok végre, bűntudat nélkül, ugyanis mikor olvasok, mindig ott motoszkál a kis angyal a fejemben, aki azért tesz szemrehányást, amiért nem németezek. Hisz azon a pár százalékon fog múlni az a jegy. Jaj, de végül mindig nyer a kisördög a szöszi fejemben és kézbe veszek egy könyvet. Hát, ilyesféle harcok dúlnak az elmémben manapság.

Ennyit belőlem mára. :)

A kép forrása: KATT

2 comments:

  1. Nagy valószínűséggel tudok neked segíteni az UNDEFINED hiba elhárításában. Tudsz adni egy e-mail címet?

    VálaszTörlés