6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, március 21, 2019

Rachel Hawkins: Megbűvölve


Elkezdtem eleget tenni egy "vedd elő a régi sorozataidat" elhatározásnak, olyan sok ilyen regény áll a polcomon, olyan sorozatok részeivel, amiket úgy szerettem régen, és ha megvannak, megérdemlik, hogy elolvassam őket, és lezárhassam ezeket a sorozatokat.

A másik ok, amiért erre esett a választásom, az a könnyed jellege, lévén egy nagyon nehéz könyvet olvastam mellette, szükségem volt egy olyan könyvecskére, ami csak úgy lebeg, ahol nem kell mély gondolatokon merengenem, nem terhel le, csupán folyik a szemem a történéseken, és alkalmanként még szórakoztat is.

Furcsa, de egy harmadik ok is közrejátszott, ugyanis manapság a sorozataimmal is ugyanezt teszem, előveszem a rég befejezetlen sorozatokat, amiket régen úgy szerettem, de valamiért félbehagytam. A The Vampire Diaries befejezése és a The Originals jelenlegi nézése miatt ismét erősen ráfüggtem erre a fajta ifjúsági, mágikus fantasy világra.

Viszonylag könnyen belerázódtam, holott már évekkel ezelőtt olvastam az első két részt, de csöppet se volt nehéz felvenni a fonalat. Sophie kalandjai folytatódnak, minden a feje tetejére állt, és úgy tűnik, hogy a megoldás az ő kezében van. Oldalán a szüleivel, Archerrel, Jennával és Callal megkezdődik a végjáték...

Sophie karaktere az első kötetben belopta magát a szívembe könnyed humorával, most időnként egy kicsit erőltetettnek éreztem a vicceit, bár a karaktert még mindig kedveltem. Archer fénye kinyit megkopott, de itt nem is ez volt a lényeg. A Hex Hallt eleinte hiányoltam, nagyon tetszik a természetfeletti iskola gondolata, visszarepít a Roxfortba, szerencsére hamar visszakerültünk a kiinduló helyszínünkre, így nem kellett sokáig mellőznöm.

Nem mondanám, hogy életem sorozata, de aranyos és könnyed volt, és erre volt szükségem egy komolyabb könyv olvasása mellett. Kikapcsolt, végre megtudhattam, mi lesz Sophie és a többiek sorsa, úgyhogy nem bántam meg, hogy elővettem és kihúzhattam a várólistámról.

Rachel Hawkins: Spell Bound – Megbűvölve
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Sophie, Archer, Jenna
Sorozat: Hex Hall
3.) Spell Bound – Megbűvölve
Megjelent: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 264
Eredeti cím: Spell Bound
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése