8 / 100 könyv. 8% kész!

péntek, december 23, 2022

Richelle Mead: Örök kötelék


Csakis és kizárólag a sorozat első évada miatt vettem elő újra, és csakis azért, hogy legyen mit olvasnom a buszon és a metrón a telefonomon...

A könyvekkel jól kezdődött a kapcsolatom, majd rohamosan leromlott, már nem is nagyon érdekel, ismétlem, csakis a sorozat miatt vettem elő, mert az egészen jó lett (lévén a Vámpírnaplók készítői vetették a képernyőre).

Na de hogy mi van? Dimitrij striga lett? És át akarja változtatni Rose-t? Hogy én ezekre miért nem emlékszem? Hát ez valami borzalmas sztorivezetés... És Adriannel jött össze? Azt hiszem, a könyvekben szerettem, de a sorozatban nem nagy eresztés.

Meh... Ez a könyvsorozatról az eddigi véleményem. Adrian és Rose nem kedvenc páros, pedig úgy emlékszem, eddig szerettem Adriant. De hát érezhető, hogy Rose-nak Dimitrij az igazi, vagy mi...

Most már végezni fogok ezzel a sorozattal, el fogom olvasni az utolsó kötetet, de csak azért, mert érdekel mi lesz ennek a vége. De azért ez a legszebb borító a sorozatban. Legalább ennyi.

Richelle Mead: Örök kötelék
Értékelésem: Csalódás
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: Vámpírakadémia
5.) Örök kötelék
Megjelent: 2010
Kiadó: Agave könyvek
Oldalszám: 348
Eredeti cím: Spirit Bound
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus, urban fantasy

 

0 comments:

Megjegyzés küldése