6 / 100 könyv. 6% kész!

szombat, március 07, 2020

Baráth Viktória: Az igazság ára


Ím, a trilógia végére értem. Emlékeztem ám, mivel zárult a második kötet, Baráth Viktória is ért a függővégekhez, amik őrületbe tudják kergetni az embert. Az igazság árnyékában is ehhez hasonló függővéggel ért véget.

A történet ezúttal - szerencsére - ott folytatódik, ahol az előző rész abbamaradt. Nincs több hónapos kihagyás, amikor mi, olvasók, nem tudjuk, mi zajlott le. A színtiszta folytatást kapjuk.

A lezáró kötet tehát Jason ügyét fedi. Miután letartóztatják, Hannah mindent megtesz, hogy hazahozza a családjához, a lányához, de a körülmények valahogy gyanúsak. Jasont gyilkossággal gyanúsítják. És szinte minden bizonyíték ellene szól. Hannah egyszerre küzd a rendszerrel, aki rács mögé akarja dugni a férjét, és a belső hangjaival, amik azt suttogják, talán tényleg ő tette. De vajon miért? És ha nem ő, akkor ki?

Egyszerre ölt meg a kíváncsiság, hogy mégis mi történt igazából, és vertem volna jól pofon Jasont, amiért ennyire megnehezítette Hannah dolgát. A harmadik kötetre már nagyon szépen kirajzolódott Hannah és Jason kapcsolata. Egy nagyon sebezhető, emberi kapcsolatról van szó, ami tele van hibákkal, csalódásokkal, bántásokkal, mégis annyira erős a kapocs kettejük között, hogy mindig visszavándorolnak egymáshoz.

Bár az ügy körülményeivel nem voltam tisztában, valahogy végig volt egyfajta sejtésem a végkimenetelről, ami végül be is igazolódott. Nagyon meglepődtem volna, ha az írónő valamiféle negatív befejezést ad ennek a párosnak. Tudom, hogy egy írónak kitépné a szívét, ha rossz sorsot szánna a szívének kedves karaktereknek.

Ismét csak emelni tudom a kalapom az írónő előtt. Én magam jogot tanulok jelenleg, első évben. Természetesen még közel sem annyi a tudásom, mint szeretném. Nem tudom pontosan, hogy az írónő tanult-e jogot, dolgozott-e a joggal kapcsolatos munkakörben, esetleg szimplán csak remek érzéke van hozzá, de igenis szépen belefűzte a könyvbe a jogi dolgokat. Nem unalmasan, hanem érdekesen. Ezért is szerettem ezt a trilógiát annyira. A büntetőjog miatt. Főképp mert amerikai minta.

Még egy elismeréssel tartozom még. Baráth Viktória immár ténylegesen bemutatta, hogy a könyvei egy világban játszódnak, össze is kezdte fűzögetni őket. Az egy év Rómábant, a Igazság sorozatát, valamint A főnököt. Nem vagyok teljesen biztos abban, hogy mi is történt Ana és Oliver között, és bár A főnököt annyira nem szerettem, most kedvem támadt kideríteni, mi is történt Anával. Oliver pedig már-már saját sorozatért kiált. Egyszerűen imádom, ha egy író összefűzi a regényeit egy univerzummá.

Köszönöm szépen a könyv élményét az Álomgyár Kiadónak!

Baráth Viktória: Az igazság ára
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Jason
Sorozat: Igazság
3.) Az igazság ára
#A jófiú
Megjelent: 2019
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 344
Eredeti cím: -
Műfaj: krimi, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése