8 / 100 könyv. 8% kész!

kedd, július 14, 2020

Baráth Viktória: A jófiú


Baráth Viktória könyveivel olyan vagy "imádom", vagy "nagyon nem jön be" hadilábon állok. Azzal a két sorozatával is így vagyok, amiket A jófiú novella összeköt. Az Igazságért odavoltam, főleg a jogi vonatkozása miatt, A főnököt viszont nagyon nem szerettem. Azt a tényt viszont imádom, amikor egy író művei köztudottan egy világon belül helyezkednek el, s még kapcsolódnak is egymáshoz, még ha a legkisebb mértékben is.

Ezúttal nem Hannah vagy Ana kap főszerepet, hanem Hannah bátyja, a DEA ügynök, Oliver Jones. Rájöttem, hogy én szeretem ezt a karaktert. Az Igazságban nem igazán kapott sok szerepet, A főnök első kötetére nem emlékszem annyira, de biztosan feltűnt benne.

A jófiú novellája, ha jól összesítettem magamban, A főnök első kötete után és az Igazság trilógia első kötete, Az igazság nyomában közben történik. És mivel most tervezem elolvasni A főnök második kötetét, tökéletes ráhangolódás volt.

Nem is értem az írónőt. Itt van ez az ügynök, aki védeni akarja a szeretett nőt. Ezerszer jobban ráhangolódtam, mint egy Ryanre, sőt mint egy Jasonra. A legszerethetőbb férfi karaktere eddig ebben a két sorozatban, ami akár saját sorozatért is kiáltana az én részemről, de feltételezem, inkább Ana történetének részét fogja képezni a továbbiakban... Nekem az is megfelel, de azért többet érdemelne.

Baráth Viktória: A jófiú
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: A főnök
#A főnök nagy napja
#A jófiú


Sorozat: Igazság
3.) Az igazság ára
#A jófiú
Megjelent: 2018
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 20
Eredeti cím: -
Műfaj: krimi

0 comments:

Megjegyzés küldése