6 / 100 könyv. 6% kész!

vasárnap, június 09, 2019

Baráth Viktória: A főnök nagy napja


Hát nem is tudom. Baráth Viktóriával nagyon zűrösen kezdődött a kapcsolatom, mert A főnök nem nyerte el a tetszésemet, sem főszereplők, sem történet terén. Ezzel szemben az Egy év Rómában valahogy nagyon megfogott, és elindított bennem egy késztetést arra, hogy tovább ismerkedjek az írónő műveivel. Kicsit már bánom, hogy A főnök nagy napja novellájával kezdtem, bár novella révén nem vártam túl sokat egyébként sem.

A főnök cselekményére halványan emlékeztem, felmerül a kérdés, hogy ha nem tetszett, miért erőltetem? Gondoltam, lezárom ezt a történetet a novellával, így elbúcsúzva ettől a történettől, innentől fogva pedig belevethetem magam Baráth Viktória többi alkotásába, ha lehet, ezt elfelejtve, bár még mindig meglep, hogy lehet, hogy az írónő egyik regénye nem hozott különösebben lázba, a másik meg imádatom tárgyává vált. Érdekes.

Arra élénken emlékszem, hogy A főnök főszereplőnőjével volt a legnagyobb problémám, a főszereplő nem rémlett. A novella tulajdonképpen csak annyira volt jó, hogy ismét kaptunk néhány oldalnyi gondolatot egy öltönyös, enyhén hímsoviniszta férfiról - már emlékszem, miért nem voltam oda Ryanért sem. Az egyetlen értékelhető, pozitív aspektus Ryan gyermekekkel kapcsolatos életfilozófiája volt, aminek hála sikerült némi rokonszenvet éreznem iránta. És hát a novella vége persze A főnökben folytatódik, amit a világért sem vennék elő újra, ám örömmel nyitok az írónő bármelyik másik regénye felé, ami valószínűleg az Igazság sorozat lesz.


Baráth Viktória: A főnök nagy napja
Értékelésem: Felejthető
Borító: 5/3
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: A főnök
2.) A főnök 2.
#A főnök nagy napja
#A jófiú
Megjelent: 2018
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 24
Eredeti cím: -
Műfaj: erotikus, novella, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése