8 / 100 könyv. 8% kész!

szombat, augusztus 14, 2021

Kresley Cole: A tél halottai


Az Arkánum Krónikák egy olyan sorozat, aminek bár sok része van, idehaza imák sorozatát kell elkántálni, hogy 3 évente megjelenjen végre egy újabb. Nem tudom, ennek mi lehet az oka, pedig nem egy népszerűtlen sorozatról van szó. Kresley Cole ismert, szeretett író hazánkban, nekem ez a sorozata jobban bejön, mint a Halhatatlanok alkonyat után. És mégis.

Ennek a nyögvenyelésnek sajnos az az eredménye, hogy az első kötet már nagyon messze van az emlékeimben, a második még úgy-ahogy él, de sok a fekete folt.

A tél halottai olvasása közben, miközben a cselekmény gyorsan és pörgősen halad, kellett egy kis idő, mire ismét helyre tudtam rakni a karaktereket, helyeket, motivációkat... stb. Amint sikerült, elkezdtem élvezni a sodrást.

A sorozat erőssége a kártyák és apokaliktikus világ egyvelegének űjszerűségében és a pörgős cselekményben rejlik. Egyedi. Gyors. Szerethető. Izgalmas.

A főhősnőért már kevésbé vagyok oda. Nem erős, nem különleges. Szép. Ennyi. Sokat bizonytalankodik, főleg a két fiú között. Igazából ez a kötet csak ebből állt. Hogy Evie a Halál és Jack között pimpongozott. És ezt sose szerettem a könyvekben. Jacknek valahogy el is veszett a varázsa számomra, nemes egyszerűséggel Aricnak szurkoltam.

Az ikrek beteg és abnormális vonala viszont tetszett, mint a "részes" főgonosz-kettős. Hátborzongató volt, nyers és abszurd.

Egyszerű fantasy, groteszk, szerethető a pörgőssége miatt. Bár a megjelenések közötti hatalmas gátak miatt ezt a kötetet szinte már-már indifferensen fogadtam, még ha örültem is neki. Annyit tudok mondani, hogy kíváncsian várom a folytatást, remélhetőleg megkapjuk.

Kresley Cole: A tél halottai
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/3
Kedvenc szereplő: Halál
Sorozat: Az Arkánum Krónikák
3.) A tél halottai
5.) Szólít a Sötét
Megjelent: 2015
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 384
Eredeti cím: Dead of Winter
Műfaj: fantasy, ifjúsági, posztapokaliptikus, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése