5 / 100 könyv. 5% kész!

kedd, június 16, 2015

Leiner Laura: Hullócsillag



Ismét egy Leiner Laura féle könnyed olvasmány. Jobban tetszett, mint az első, mert a szereplők már sokkal közvetlenebbek voltak számomra, habár az első kötetben értékeltem, hogy Beki nem egy hisztizős csaj, ez sajnos ezzel a résszel megbukott, eléggé rezgett a léc, mintha elkezdtem volna felfedezni a régi Reni személyiséget egyes jelenetekben, amikor az idióta Késtél-gyerek feltűnt - csak, hogy Márk szavaival éljek. A fejemet fogtam. Nem egészen értem, mégis miért nem hagyja, miért nem engedi el azt a srácot? Miért fut utána, miért nem jön rá, hogy nem jön össze és kész? Irritáló dolog volt erről olvasni.

Nagy Márk továbbra is favorit, az összes eddigi Leiner-fiúk közül ő a legszimpatikusabb, mert enyhén beképzelt, mégis odaadó barát és jó a humorérzéke. Nem kell ide annyi titokzatosság, elég egy csupa szív srác. Körte a másik legkirályabb szereplő. (- Maradj már csendben, Barack! - Anyád a Barack!) Egyszerűen hihetetlen karakter, na meg persze mellette még ott vannak Aszádék, az a három szerethető idióta. Az írónő még mindig verhetetlen a szórakoztató szereplők megalkotásában. 

Én sosem világot-megrengető dolgokat várok el Leiner Laura könyveitől. Csupán azért jók, mert szórakoztatnak, megnevettetnek és könnyed hangulatúak. A Bexi sorozat egyetlen hátulütője az a sorok mögötti kritika, amit akaratlanul is észrevettem. A könyv nagyon világosan tárja elénk, hogy az írónőnek milyen is a véleménye a zenei karrierekről, sztárok/celebek világáról és a valóságshowkról. Azért én erősen kétlem, hogy ott ennyire drasztikus lenne a helyzet. Már eleve az a tény, hogy egy valóságshowban a második helyezetre rögtön magasról tesznek a show befejezését követően. Ez nem igaz. Sokszor a második helyezet híresebb lett, mint az első, sőt világszínvonalra került. Nem írok példát, nem fogok nevekkel dobálózni, csak egyszerűen leszögezném, hogy erős túlzásnak éreztem ezeket a dolgokat.

Persze voltak idegesítő momentumok is, mint Beki anyja, akiről nem egészen értettem, miért a lányát hibáztatja, mikor az csak a kötelességét végzi. Nevetségesen gyerekes az a nő. Anti kitörése a végén szintén betett nekem kicsit.

Mindezek mellett kellemes kikapcsolódás volt, és már megint várhatok a harmadik résszel, pedig ismét jó kis függővéget kaptam. A tippem viszont bejött a borítóval kapcsolatban, miszerint elektromos gitár lesz a második köteten. A következő tippem az lenne, hogy a harmadikon egy szaxofon lesz. Nem tudom, miért. Csak mert királyul nézne ki. :)

Leiner Laura: Hullócsillag
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Nagy Márk, Körte
Sorozat: Bexi
2.) Hullócsillag
Megjelent: 2015
Kiadó: GABO
Oldalszám: 412
Eredeti cím: -
Műfaj: ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése