6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, június 18, 2015

A. O. Esther: Elveszett lelkek


A. O. Esther Gombnyomásra című trilógiája teljes mértékben elvarázsolt, úgyhogy mindennemű kétség nélkül kezdtem bele a másik sorozatába, bár ő említette, hogy ez a legelső regénye és nagyon fantasy - idézem őt. Úgyhogy kicsit lejjebb emeltem az elvárásaimat, de később rájöttem, hogy nem lett volna rá akkora szükség.

Először tényleg nagyon fantasy volt. Féltreértés ne essék, imádom a fantasy-t, de főleg a sötét hangulatú fantasy-t, nem a tündérmeséset, ezért az Elveszett lelkek elején kicsit megijedtem. Tényleg elég mézesmázos volt a törpékkel, tündérekkel meg ehhez hasonlókkal. De nem ijesztett el, kitartóan olvastam tovább. 

Főleg Sophiel, a főszereplőnő szemszögéből olvashatjuk a regényt, de időnjént Elijah gondolataiba is betekintést nyerünk. Mindenképpen érdekes volt így E/1 személyben olvasni, hisz a Gombnyomásra végig E/3 személyben íródott.

Egy idő után az a nagyon fantasy azért elkopott és az angyalokra helyeződött át a hangsúly, na, meg persze magára Elijah-ra - annyira imádom ezt a nevet a The Originals óta - aki... hűha. Elijah a csúnya (igazából nem), nagy és gonosz (gonosznak sem mondanám, sőt) angyal, aki kezdetben meg akarja ölni Sophielt, de végül beleszeret az angyal lányba. Félreértés, félreértés lábán. Sophiel úgy érzi semmit sem jelent Elijah-nak, de közben az csak menteni akarja a lányt... A szokásos.

A cselekmény pörgős, de könnyed, szeretem, hogy A. O. Esther hősei mindig, minden körülmények között kikerülnek a necces helyzetekből valamilyen okos megoldással. Halhatatlanok.

Számomra kellemes első kötet volt, főleg ahhoz képest, hogy a szerző első könyve. Mivel állítólag a többi kötetek egyre sötétebbek és horrorisztikusabbak, szívesen veszem magamhoz a második kötetet is. Az angyalok mindig is a gyengéim voltak. :)

Köszönöm, kedves írónőmnek, hogy megélhettem Elijah és Sophiel történetének kezdetét! 

A. O. Esther: Elveszett lelkek
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Elijah
Sorozat: Összetört glóriák
1.) Elveszett lelkek
5.) Kristályfény
6.) Megbocsátás
7.) Hazatérés
Megjelent: 2012
Kiadó: Decens Magazin Média
Oldalszám: 460
Eredeti cím: -
Műfaj: fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése