8 / 100 könyv. 8% kész!

szombat, augusztus 24, 2019

Baráth Viktória: Az igazság nyomában


Baráth Viktória nagy hatással volt rám az Egy év Rómában regényével, és mivel ráfordultam a jogi útra, nem volt kétséges, hogy az Igazság trilógiája lesz a következő állomás.

Mindig szeretem, ha a jogot belefűzik egy regénybe, ezt kiemelkedően Jodi Picoult könyveiben imádom, és bár Baráth Viktória könyvében nem olyan részletesen van jelen, mégiscsak a történet nagy részét képezi.

Az Igazság sorozat egy ügyésznő köré épül, akiről hamar kiderül, hogy fényes jövő állt előtte, de valamivel elszúrta, ezért az adminisztráción kötött ki. Legjobb barátjával, Elliot-tal él és dolgozik, és azóta is a nagy pillanatra vár, hogy visszakerülhessen a főnöke kegyeibe.

Nemsokára kínálkozik is az alkalom, a főnök lánya családon belüli erőszak áldozata lesz, Hannah kapja az ügyet. Pont ekkor költözik a szomszédba Max, aki hamar felforgatja Hannah életét, nemcsak odahaza, de még a tárgyalóban is... Mindeközben Hannah kezdi úgy érezni, hogy az ügy nem is olyan egyszerű, mint gondolta.

A sztori hamar megfogott, lévén valóban szeretem az ügyvédek munkáját, a büntetőjog pedig a legérdekesebb és legizgalmasabb része az egésznek. Bár az igazságszolgáltatás ég és föld Amerika és hazánk között, a filmek miatt természetesen az amerikai módot ismerik a leginkább az emberek.

És bár nagyon szerettem volna, ha az ügy és a nyomozás kapja a legnagyobb szerepet, valahogy hamar kiderült számomra, hogy inkább a szerelmi szál kerül majd előtérbe. Hannah karaktere egyszerűre sikerült, sokat ismételt az elején - és az ismétlésre nagyon allergiás vagyok -, hogy mennyire az ügyre akar koncentrálni, hogy ha valamit a fejébe vesz, azt végigviszi - ezeket sokszor olvashattam az elején, holott egyszer is elég lett volna.

Jason karaktere azonban nagyon megragadott. A fordulat nem volt akkora meglepetés számomra, Jason viszont sokkal érdekesebb szereplőnek bizonyult, mint Max. Mindig is szerettem a macska-egér kapcsolatokat és civódásokat, és mivel így kezdett az ügy kerülni az előtérbe, a regény felénél nagyon élvezni kezdtem a cselekményt, csak úgy faltam a lapokat.

Igazán lekötött. Két nap alatt kiolvastam, megszerettem a szereplőket, a jogi részeket önmagában imádtam - bár nagyobb részletességnek még örültem volna. Szép lett az egyensúly a közepe felé az ügy kinyomozása és a szerelem taglalása között. Minden egyes pillanatot imádtam, mikor Jason megjelent, bár Hannah karaktere, önsajnálata és reakciói néhol idegesítettek.

Mindazonáltal nagyon várom, hogy folytathassam a második kötettel, Baráth Viktória történetei kezdenek igazán a szívemhez nőni.

Köszönöm szépen a könyv élményét az Álomgyár Kiadónak!

Baráth Viktória: Az igazság nyomában
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Jason
Sorozat: Igazság
1.) Az igazság nyomában
Megjelent: 2018
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 428
Eredeti cím: -
Műfaj: krimi, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése