5 / 100 könyv. 5% kész!

szombat, november 21, 2020

Erin Watt: Igazán szerelem

 

A nagy tanulások közepette kellett valami laza, valami limonádé, valami aranyos. Valami, ami kikapcsol, nem kell rajta sokat agyalni, csak sodor az árral.

Erin Watt tökéletes választásnak bizonyult. Még semmit sem olvastam az írótól, bár már szemezgettem a Royal sorozatával is, nem tudom, miért, pedig nem olvastam arról a sorozatról jó értékeléseket, de valahogy vonz. Ezért inkább az egykötetes Igazán szerelemmel kezdtem.

A sztori akár elcsépeltnek is mondható (bár én lévén nem vagyok romantikus limonádé rajongó, nem sok ilyet olvastam, láttam filmen): egy popsztárocska mellé álbarátnőt állítanak, hogy a média szemében felhúzzák sztárunkat. Ebből pedig egy sor érdekes szituáció, majd igazi románc, félreértések, veszekedések és botrányok kerekednek.

Kimondottan tetszett, hogy kétszemszöges volt a sztori, szeretem, amikor mindkét szemszöget megismerhetjük, főleg egy romantikus regény esetében. S bár Oak karaktere a tipikus beképzelt, nehéz családi háttérrel rendelkező híresség, aki átéli a sztárság árnyoldalát, nem lett olyan karizmatikus és ellenállhatatlan személyiség, a saját szemszög mégis mélyebb vonulatot adott neki. 

Vaughn - ettől a névtől bár a falra másztam - szerethető karakternek bizonyult, és mélyebb, tragikusabb hátteret kapva érdekesen illeszkedett a kiégett popsztár mellé. A kettejük párosa egy szórakoztató elegyet adott, ami kezdetben bár inkább idegesített Oak beképzelt személyisége miatt, de amint kezdtek egymásra találni, jobban megszerettem a párost, mint hittem volna.

Kedves kis történet volt, kicsit a Los Angeles-i tündérmese jutott róla eszembe, amit úgy szerettem régen. Könnyed sztori, mégis nehezebb témákba is belekóstol, szóval mégsem mese-habbal. Talán mást is előveszek majd Erin Watt-tól, ha valami könnyedre vágyom.

Köszönöm szépen a könyv élményét a Könyvmolyképző Kiadónak!

Erin Watt: Igazán szerelem
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Megjelent: 2017
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 448
Eredeti címWhen It's Real
Műfaj: new adult, romantikus



0 comments:

Megjegyzés küldése