8 / 100 könyv. 8% kész!

péntek, augusztus 05, 2022

Kiera Cass: Párválasztó történetek #2 - A királyné, a kedvenc


Jaj, végre A Párválasztó végéhez érkeztem. Valahogy ahogy telt az idő, ahogy több rész jött, kopott a fényessége. Az elején még imádtam Maxwellt, érdekes és egyedi volt a történet. De ahogy haladt, egyre inkább érzékeltem, hogy a sztori mégis furcsa, szexista, valóságshow szagú...

A háttértörténet érdekes lehetett volna, a politikai, az intrikai és társadalmi része. A kasztok jelenléte, a társadalmi problémák, amik köré a királyság épül. De az írónő mindent a párválasztó köré összpontosított. Nem tudtunk kitekinteni, nem tágult a horizont, egyre csak beszűkült.

Ebben a novelláskötetben a kedvenccel egy kissé ki tudtunk lépni belőle, de a királynő sztorija ismét megmaradt a párválasztó berkeiben. Végigsiklott a szemem a sorokon, de nem kaptam se újat, se érdekesebbet, se sokat.

Kár érte, mert a koncepció érdekes lehetett volna, ha több mélység kerül bele. Vagy csak én kezdek felnőttebb fejjel tekinteni ezekre. Ki tudja...

Kiera Cass: Párválasztó történetek #2 - A királyné, a kedvenc
Értékelésem: Felejthető
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: A Párválasztó
2.) Az Elit
#Párválasztó történetek #1
#Párválasztó történetek #2
Megjelent: 2014
Kiadó: GABO kiadó
Oldalszám: 240
Eredeti címThe Selection Stories - The Queen & The Favorite
Műfaj: disztópia, ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése