5 / 100 könyv. 5% kész!

szombat, október 01, 2022

Sarah J. Maas: Ezüst lángok udvara


Nem igazán értettem, miért döntött úgy Maas, hogy ezt a történetet folytatni kell. Minden lezajlott, minden a végéhez ért. Feyre és Rhys boldogan élnek, míg meg nem halnak.

De persze tudtam, hogy a mellékszereplők még nem kaptak boldog befejezést, mégsem éreztem azt, hogy szüksége lenne erre az olvasónak. Megszerettem Cassiant, Azrielt és Mort, nem erről van szó. De nem feltétlenül éltek tovább a fejemben.

Nesta aztán meg pláne nem tartozott a kedvenc karaktereim közé, egyszerűen nem. Ebben a kötetben pedig tudtam, hogy Nesta kerül középpontba. A tragikus események miatt megkeseredett, elvadult Nesta, aki elmarja maga mellől a testvéreit és úgy egyébként mindenkit. A bűntudat, az önmarcangolás a függőségekbe kergeti, csak a zülött életmód segít neki a tompulásban.

Nesta az a tipikus személyiség, aki ha eldönti, hogy nem ébred fel a züllésből, nagyon nehéz kiráncigálni onnan. Makacs, már fájdalmasan és kínosan igyekszik elmarni maga mellől mindenkit. Nem jó személyiség, nem olyan karakter, akiért szorítanék. Ellenszenves. Bátor, mégis idegesítő.

Cassian valahogy kiegyensúlyozta az ellenszenvemet. Cassian a jófej haver, az enyhén flúgos, lojális, bátor katona. Őt tudtam szeretni. Mellette kezdtem rájönni arra, hogy Azriel az, akit jobban szeretek kettejük közül. Eddig azt hittem, ez fordítva van, de nem. Amire igazán vágynék, az Azriel kötete. Mindegy, hogy Elainnel vagy Morral, mindegy kivel, még ha csak magában is... De Azriel külön történetet érdemel, múlttal és mindennel együtt.

Az egyetlen problémám, úgy istenigazából, a sztori hossza volt. Maas tud írni, remekül, de ezt a sztorit felesleges volt ilyen hosszan ecsetelni. Sokkalta élvezetesebb lett volna, ha 300-400 oldalban letudja, nem ennyire nyújtja. Untam. Felesleges köröket futottunk. Imádom Maast, örülök, hogy folytatta a történetet, de ezeket a hosszúságokat nem teszi ki a történet, unalmassá és vontatottá teszi. Mindazonáltal várom Azriel sztoriját.

Sarah J. Maas: Ezüst lángok udvara
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: Rhysand, Cassian, Mor, Amren, Azriel, Feyre, Lucian
Sorozat: Tüskék és rózsák udvara
4.) Ezüst lángok udvara
Megjelent: 2021
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 864
Eredeti cím: A Court of Silver Flames
Műfaj: erotikus, fantasy, romantikus

 

0 comments:

Megjegyzés küldése