6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, február 20, 2020

Sarah J. Maas: Fagy és csillagfény udvara


Egy hatalmas kedvencről van szó. Nemrégiben nyertem betekintést Sarah J. Maas csodálatos fantasy világaiba, beleszerettem a szereplőibe, mivel a Tüskék és rózsák udvarával kezdtem, egyelőre ez is áll közelebb a szívemhez, bár az Üvegtrón is kezd közelíteni.

Ha egy kedvenc sorozat véget ér, rögtön új kötetért szurkolsz, mindegy, milyen rövid, mindegy mennyire mellékszál, csak jöjjön valami, hadd tudjam meg, mi történt a kedvenc karaktereimmel a nagy csaták és háborúk után. Hogy még nyugodtabb szívvel tudjam, hogy a karakterek tovább élnek nemcsak bennünk, olvasókban, de az íróban is.

Ez most is így volt. Itt van főleg ez a banda. Feyre, Rhys, Cassian, Mor, Azriel, Amren, még Lucien, Nesta és Elain is. Maas megalkotta azt a csapatot, akikről akkor is szívesen olvasok, ha nem is történik kiváltképp semmi a lapokon. Egyszerűen imádom őket.

A sztori valóban nem olyan izgalmakkal, fordulatokkal teli, inkább azt mondanám, hogy egy amolyan utóhatása a Szárnyak és pusztulás udvarának, de akkor is nagyon jólesett olvasni.

Feyre és Rhys továbbra is favorit párosom, de most inkább arra voltam kíváncsi, hogy mi történt a többiekkel. Ritka, hogy egy könyvben ennyire a szívembe zárom a mellékszereplőket is. Maradunk a párosításoknál, Azrielt nagyon megszerettem, nagyon örülnék, ha végre lenne valami közte és Mor között. Imádom, hogy Maas annyira eltérő karaktereket tud alkotni. A csöndes, kimért, de szerethető Azriel, a hangos, humoros, de határozott Cassian...

A legfőbb hangsúly Cassianen és a reményt vesztett Nestán volt. Tudhattam volna, hogy valamit előkészít ezzel Maas... Valahogy ez a két ember az, akikről szívesen olvastam volna még. És úgy tűnik, hogy Maas ezt lehetővé is fogja tenni, aminek én roppantmód örülök. Bár hátsón billenthetné már valaki Nestát... Na majd meglátjuk.

Sarah J. Maas: Fagy és csillagfény udvara
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: Rhysand, Cassian, Mor, Amren, Azriel, Feyre, Lucian
Sorozat: Tüskék és rózsák udvara
4.) Ezüst lángok udvara
#Fagy és csillagfény udvara
Megjelent: 2018
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 296
Eredeti cím: A Court of Frost and Starlight
Műfaj: erotikus, fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése