6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, szeptember 11, 2014

Kresley Cole: Vámpírszerető



Nekem annyira, de annyira nem jönnek be azok a magyar borítók, csak azt akarják kihangsúlyozni, hogy a sorozat a szexről szól, pedig ez nem így van. Ezért az amerikai borítót rakom ki, mert az pedig annyira gyönyörű. A magyarok szükségének érzik, hogy ronda borítóval lássák el az amúgy gyönyörű borítós regényeket? Miért nem képesek az eredetit meghagyni? *idegesen felsóhajt*
De akkor most a könyvről:

Érzem én, hogy van ebben a sorozatban valami, ami megmagyarázhatatlanul tetszik. Valami van a hangulatában, ebben a Cole által megalkotott világban, ami arra ösztönöz, hogy olvassam és érdeklődjek a szereplők iránt. 
De ez a második rész nekem valamiért nem jött be annyira, mint az első. Vagy annyira sem. Számomra a két főszereplő hanyagolható, nem szerettem meg őket igazán. Úgy érzem, mintha Cole még csak nyitogatná a szárnyait, de nem sikerül elérnie valamit a lelkemben… 


Sebastian engem egyáltalán nem hatott meg. Nem éreztem magaménak a karaktert. Kaderin sem lett a kedvencem, néha idegesített is. Az ő huzavonájuk valamiért nem gördült olyan egyszerűen le a torkomon. Több benne az izgalom, aláírom, de nekem ez a Tusa, vagy mi annyira nem jött be, nem tudom. 

Lehet ezt a második részt olyan hangulatomban olvastam, ami nem vált a regény előnyére. A sorozat azonban még mindig tetszik. Habár most a főszereplők nem fogtak meg, Cole világát még mindig izgalmasnak tartom, a lényeit is imádom, úgyhogy folytatni fogom, várok addig, míg megtalálom a kedvenc párosom. 

Valamiért kezdenek megtetszeni azok a sorozatok, amiknek egyes kötetei más és más párokat mutatnak be. Érdekes. Most ilyen korszakomat élem. Majd ajánlhatnátok még párat. :)


Kresley Cole: Vámpírszerető
Értékelésem: Felejthető
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: Halhatatlanok alkonyat után
2.) Vámpírszerető
4.) Vámpírvér
5.) Vámpírzóna
6.) A démonkirály csókja
7.) A tél halálos csókja
8.) A gyönyör sötét hercege
9.) A sötétség démona
10.) Az álmok sötét harcosa
11.) Vámpírbosszú
12.) Árnyak hercege
Megjelent: 2006
Kiadó: Ulpius-ház
Oldalszám: 440
Eredeti cím: No Rest for the Wicked
Műfaj: fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése