6 / 100 könyv. 6% kész!

hétfő, október 07, 2019

Kelley Armstrong: A leszámolás


Na, most hatalmas fangirl értékelés következik...

A trilógia is a "Fejezzük be a félbehagyott sorozataimat" mozgalmam egyike. Elővettem az első résztől, és vagy két hét alatt végigpörgettem. Nos, ennyire élveztem, imádtam, szerettem.

Chloé, Derek, Simon és Tori története folytatódik. Továbbra is a menekülés van napirenden, immár felnőtt segítséggel, miután Andrew és csapata szárnyai alá vette a fiatalokat. Kiképzések várnak rájuk. De vajon valóban biztonságban vannak? Valóban azok ezek a felnőttek, akiknek vallják magukat, vagy a gyerekek csak magukra számíthatnak igazán?

Derek továbbra is az átváltozását próbálgatja, Chloé igyekszek kitanulni a képessége lehetőségeit, mindeközben Simon közeledni kezd Chloé felé. Chloénak azonban rá kell jönnie, hogy nem Simonhoz vonzódik, hanem Derekhez...

Istenem, de vártam... Hogy ezek ketten végre egymásra találjanak. Az első találkozásuk óta erre vágytam. Talán az évi olvasásaim kedvenc kettőse lettek - pedig jó sok remek páros van a listán. Egyszerűen odavoltam, mikor ketten voltak az oldalakon, folyton vártam, a cselekmény fénypontjai voltak számomra ezek a jelenetek.

Nagyon szerettem Derek túlzott védelmét az irányába, Chloé gondoskodását, a kis civakodásaikat, a háttérben megbújó mély szeretetet, amit egymás iránt éreztek, ami a három kötet alatt szép lassan kialakult... Megmelengette a szívemet.

Az egész történet valóban egy csapat gyerekről szól. Nem elfogadott gyerekekről, akik képességekkel bírnak, és egy titkos szervezet vadássza őket, miközben próbálják kiismerni a saját erejüket. De nem is emiatt igazán erős a sorozat, hanem a karakterépítés miatt.

Gondosan felépített, nagyon szerethető karakterek sorsát kísérhetjük végig, és ez tesz egy cselekményt igazán legyőzhetetlenné. A karakterek teszik ki a lelkét egy műnek. Kelley Armstrong pedig ebben győzedelmeskedett. A szellemidézőben felvezette őket, Az Ébredésben megszerettette őket az olvasóval, A leszámolásban pedig elérte, hogy sírva követeljem, hogy ne csak trilógiáról legyen szó...

Nagyon csalódtam, hogy mégis ez a helyzet. Már nagyon rég volt rám ilyen hatással egy egyszerű kis történet, de ez most nagyon a szívem csücske lett. Nem akartam elengedni Dereket és Chloét. Egyenesen e-mailt írtam a kedves írónőnek, hogy mindezt leírjam neki, csak hogy tudja, mennyire megszerettem a szereplőit.

A sztori nem igazán lett lezárva. Az Edison Csoport szabadlábon, nem igazán lett elsimítva a bonyodalom, Derek és Chloé egymásra találásán kívül. Ezért csalódtam. Az írónő írt további folytatásokat a sztorin belül, de azokban nem a már jól megszokott csapat a főszereplőgárda, valamint nem is lett lefordítva, így akár lezártnak is lehetne tekinteni ezt a sztorit... De nekem még így is tovább élnek a szereplők a fejemben... Már most hiányoznak...

Kelley Armstrong: A leszámolás
Értékelésem: Katarzis
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: Derek, Chloé, Simon
Sorozat: Sötét erő
3.) A leszámolás
Megjelent: 2010
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 364
Eredeti cím: The Reckoning
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus, urban fantasy

0 comments:

Megjegyzés küldése