6 / 100 könyv. 6% kész!

szombat, október 12, 2019

Mindee Arnett: A Rémálom-rejtvény


Az Akkordél Akadémia trilógia harmadik kötete. Mivel az első kettő nem váltott meg bennem semmit, nem törtem magam a folytatásért, de ha már... akkor...

Porka és Eli kalandjai folytatódnak. Bár kapcsolatuk végre kezdene beindulni, Akarat Őröket bíznak meg azzal, hogy a nyomukban járjanak, nehogy elérje őket az átok, és elpusztítsák egymást, mint egykor Velő és szerelme.

Mindeközben Porka anyját Titus meggyilkolásával vádolják, elkapják, valamint Paul is visszatér inkognitóban az iskolába...

Az első két kötettel ellentétben itt már kezdett megtetszeni a cselekmény, Eli és Porka kettőse szintén nagyon aranyos volt, egyre jobban drukkoltam nekik, bár teljes mértékben tisztában voltam azzal, hogy az átkot úgyis megoldják valahogyan.

Főleg azért is, mert egy idő után már kezdett nagyon idegesíteni ez a "nem lehettek egymáséi" dolog a tanárok részéről.

A cselekmény egész izgalmas lett, vicces, hogy pont a végére kezdett el igazán vonzani a kedves mágus vonala és a sötétebb, baljóslatúbb stílusa. Remek egyensúly.

Voltak itt már fordulatocskák, több az izgalom, mint a második kötetben, szinte olvastatta magát. Sajnálatos, hogy pont az utolsó rész vonzott a leginkább.

Na, de a vége. Valóban, a trilógia az utolsó kötetre kapta össze magát a leginkább. A regény második felét alig bírtam letenni. Fordulatok, nyomozások, izgalmak, harcok... A végén rendesen megijedtem, hogy rossz vége lesz a dolgoknak... Pedig én nagyon happy endet szerettem volna Porkának és Elinak, ugyanis a végére nagyon megszerettem őket.

Örülök, hogy végül rávettem magam, hogy befejezzem Porka és Eli történetét. Eli hiányozni fog...


Mindee Arnett: A Rémálom-rejtvény
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Eli
Sorozat: Akkordél Akadémia
3.) A Rémálom-rejtvény
Megjelent: 2015
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 414
Eredeti cím: The Nightmare Charade
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése