6 / 100 könyv. 6% kész!

szombat, február 02, 2013

I want it! #13


Íme, íme amire vártunk, amire kíváncsiak voltunk, ami a kedvencünk, amit még ma is szeretünk és amiért sírunk, mert tudjuk, hogy a legutolsó rész! Nyilvánosságra hozták a A Szent Johanna Gimi sorozat nyolcadik és egyben legutolsó kötetének a borítóját, minek címe: Örökké.

Szerintem ez az egyik legszebb borító a nyolc közül. Talán a "Négy év, amit nem felejtesz el" felirat miatt, talán a gyönyörű színösszeállítása miatt, vagy csak azért mert ez tényleg az utolsó rész és megszállt egyfajta letargikus hangulat emiatt. Az egyszer biztos, hogy gyönyörű.

Egyébként a nyolcadik kötet olyan hosszúra sikerült, hogy úgy döntöttek két kötetbe szedik szét, de együtt lehet megvásárolni őket a dedikáláson, ahová egyébként nagyon szeretnék eljutni és, ha minden igaz ott is leszek. Hogy mennyire örültem, mikor megtudtam, hogy kétszer olyan hosszú lesz az utolsó kötet, mint az eddigiek? Gondolhatjátok. Ilyenkor általában olyan lassan olvasok egy könyvet, hogy az hetekig is elhúzódhat csak azért, hogy több ideig tartson az élmény. Ez kevés regénynél fordul elő, de a A Szent Johanna Gimi ilyen sorozat. Én fejemet hajtom Leiner Laura előtt, aki képes volt megalkotni ezt az osztályt, ezt az iskolát, mert  mikor olvasom sokkal több kedvem van iskolába járni és tanulni. Ez a könyvsorozat sok jó élményt  adott nekem és ezért csak hálás lehetek! Köszönjük Laura!

A kötet dedikálásának a részletei: [KATT]
További képek a borítóról: [KATT]




0 comments:

Megjegyzés küldése