6 / 100 könyv. 6% kész!

csütörtök, június 17, 2021

Sarah Rees Brennan: A káosz leánya


Hát ez valami fenomenálisan jó volt!

Az elején teljesen össze voltam zavarodva. Ugyanis, ahogy az ember elkezdi olvasni a második kötetet, olyan dolgokról vannak említések folyamatosan, amik az első kötetben nem történtek meg. Komolyan elgondolkodtam azon, hogy kihagytam egy teljes kötetet. Ami fura.

De mint kiderült, nem hagytam ki semmit. Csakhogy a sorozat első évada igenis szükséges ehhez a második kötethez. Ígyhát, ahogy haladtam előre a sorozatban, kezdtek megtörténni azok a dolgok, amikről a második kötet csak említést tesz.

Ez így egy kicsit furcsa volt. Vagy megírhatták volna az első évad történéseit egy kötetben, vagy írhattak volna valamit a kötet elején, hogy szükséges hozzá a sorozat is, mert ha nem kezdem el magamtól nézni, nem is jöttem volna rá.

Amint ezt a zavart feloldottam, marhára jól éreztem magam olvasás közben. A szürreális helyzetek, amik a varászlók-halandók közötti szembeötlő különbségekből adódtak, humoros vonulatot adtak az egész cselekménynek.

Egyszerűen imádtam Harvey és Nick kettősét. Ahogy a halandó halandó-csábításra tanítja a nőfaló mágust, hogy elnyerje annak a lánynak a szívét, akit maga a boszorkányvadász is szeret. Egy mondatban leírva ez így is hihetetlenül hangzik, nemhogy fejezeteken át olvasva. A párbeszédek aranyat értek. Az egészben nem is Sabrinát szerettem, ez valahogy nem is az ő kötete volt. Sokkal inkább Nické és Harveyé. Mindeközben a történet azt is eléri, hogy bírni kezdjem a gonosz vérbanyát, Prudence-t, aki csak szeretetre vágyik, amit a gonosz és gúnyos stílussal leplez.

Az egész egyben van, tetszetős, szórakoztató. Már nagyon várom a további köteteket, a sorozatot pedig szépen folytatom tovább a Netflixen. Bár ezt a második kötetet jobban szerettem, mint a képernyőn visszaadott sztorit.

Sarah Rees Brennan: A káosz leánya
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Sabrina, Nick, Harvey
Sorozat: Sabrina hátborzongató kalandjai
2.) A káosz leánya
Megjelent: 2020
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 400
Eredeti cím: Daughter of Chaos
Műfaj: fantasy, horror, ifjúsági, romantikus, urban fantasy

0 comments:

Megjegyzés küldése