6 / 100 könyv. 6% kész!

hétfő, június 14, 2021

Sarah Rees Brennan: Boszorkányszezon

 
Megint egy Netflix sorozat miatt kézbe fogtam egy könyvet. Ez szinte már kezd szokásommá válni.

Régóta szemezgettem a sorozattal, és mikor megtudtam, hogy a Könyvmolyképző kiadja a könyvváltozatot is, és rögtön megtetszett a borító, meg a fehér-fekete fejezetváltás, úgy voltam vele, akkor belevetem magam mind a könyvbe, mind a sorozatba.

Ez egy rövid kötetecske, egy délután alatt kiolvasható. Végtelenül szórakoztató volt a vizsgaidőszak kellős közepén.

Sabrina egy félboszorkány. A szülei halála után két nénikéjével és a házba átkozott unokatestvérével él. Nemsokára válaszút elé érkezik. Maradjon a halandók világában, barátai mellett, vagy írja alá a Bestia Könyvét és tanuljon mágiát a boszorkányok és mágusok között, akik mind Lucifert imádják?

Annyira szürreális, annyira más, hóbortos. Szerettem. Nagyon. Az első kötet elolvasása után kezdtem bele a sorozatba, ami, ha lehet, még szürreálisabb és szórakoztatóbb. Érdekes ez a szinte fordított világ - ahol mindenki a Sátánt imádja. A humor és a horror tökéletes elegyet alkot (főleg a könyvben).

Tökéletes kikapcsolódás, és nagyon hamar kézbe vettem a folytatást is.

Köszönöm szépen a könyv élményét a Könyvmolyképző Kiadónak!

Sarah Rees Brennan: Boszorkányszezon
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Sabrina
Sorozat: Sabrina hátborzongató kalandjai
1.) Boszorkányszezon
Megjelent: 2019
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 264
Eredeti cím: Season of the Witch
Műfaj: fantasy, horror, ifjúsági, romantikus, urban fantasy


0 comments:

Megjegyzés küldése