5 / 100 könyv. 5% kész!

szerda, július 01, 2015

A. O. Esther: Az Életfa


Sophiel és a többiek kalandjai tovább folytatódnak. A sorozat azon kötetéhez érkeztem, amelyben már nagyon erőteljesen éreztem az írónő sajátságos horrorstílusát, amit annyira szeretek, főleg mikor egyensúlyba hozza a romantikával. Ebben a kötetben már könnyedén hozzászoktam ehhez a világhoz, a mesés elemeivel együtt, habár Elijah szarkasztikus stílusával sokszor a számból vette ki a szavakat:

"- Nos, kedves hölgyeim, nekem ennyi untig elég volt mára! - nézett mérgesen az óriásokra Elijah, majd udvariasan feléjük intett. - Köszönjük a szíveslátást! És a semmit mondást! Remélem, segíteni fog a barátomon a helyre kis faleveletek! Talán a nem létező kalapjára tűzi, és azzal parádézik majd a lidércek között!"

A Pokol. Szinte filmként peregtek le a szemeim előtt a jelenetek, a pokol egyes bugyrai és szörnyűségei. Nagyon színes képet alkotott róla az írónő, minden ízben megismerkedhettünk a borzalmakkal és az ott élők szenvedéseivel. És ennek a közepébe érkezik az angyalcsapatunk, akiket annyira megszerettem már. Főleg Elijah társait, Bardóékat, akik egyszerre könyörtelenek és humorosak.

Elijah és Gabriel együtt a szeretett Sophiel után veti magát a Pokolba. Nagyon tetszett, hogy végül ellenségekből bajtársakká váltak, ebben a kötetben végre remény csillan, hogy az angyalok abbahagyják a folytonos csatározást és összefognak az új főgonosz ellen... Habár Gabriel miatt folyton sírt a szívem olvasás közben - szinte sejtettem, hogy ez lesz, nem kéne ennyire kötődnöm könyvkarakterekhez, na, de mind tudjuk, hogy ez lehetetlen.

Ebben a kötetben akarva akaratlanul is felleltem Elijah és Sophiel kettősében a Gombnyomásra főszereplőit, Liamet és Miát. Amint Elijah harcolni tanította Sophielt az minden ízben a vadász és Mia kettősére emlézetetett, üde emlékkép volt.

Mivel a sorozat vészesen közelít afelé, hogy már elvonásai tüneteim vannak, amiért nem olvashatom a folytatást, méltán kijelenthetem, hogy új kedvencet avattam fel. A. O. Esther karakterei és sodró története ismét magával ragadott engem, nem is kell említenem, hogy már alig várom, hogy megtudjam ezek után mi lesz Sophiel, Elijah és a többiek sorsa.


A. O. Esther: Az Életfa
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Elijah, Gabriel, Bardo
Sorozat: Összetört glóriák
3.) Az Életfa
5.) Kristályfény
6.) Megbocsátás
7.) Hazatérés
Megjelent: 2013
Kiadó: Decens Magazin Média
Oldalszám: 440
Eredeti cím: -
Műfaj: fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése