5 / 100 könyv. 5% kész!

szombat, április 21, 2018

Könyvfesztiválon jártam



Nos, tudom, mostanában nem voltam jelen a blogon olyan szinten, ahogy szerettem volna, ám ez korántsem jelenti azt, hogy felhagytam volna a blogolással, vagy valami hasonló. Két értékelés is tervbe van véve, több recenzió is értékelésre vár, úgyhogy minden visszatér a rendes kerékvágásba.

Ám most beszéljünk inkább az idei könyvfesztiválról. Gondoltam, megmutatom Nektek, hogy miket szereztem be tegnap. A fesztivál ismét kedves meglepetésekkel, tökéletes hangulattal és rengeteg könyvimádó emberrel foglalta el a Millenárist.

Akkor kezdjük szépen sorjában...


Athenaeum Kiadó

A Lányok csöndjével már nem is tudom mióta szemezgetek. Lehet, hogy a borítója, a története, az a sok pozitív kritika, én nem tudom, de egyszerűen vonz ez a történet, ez a könyv. Tipikus természetes kiválasztódásom, ezért nem is várok mást, csak azt, hogy imádni fogom. Ehhez még kaptam szépséges Raziel könyvjelzőt és két füzetecskét is, ami csak arra volt jó, hogy most meg Az elveszett tárgyak őrzője vonz. Érdekes...



Maxim Kiadó

A Maxim Kiadónál mindig meg kell fordulni, mert általában kettőt fizet egyet kap akció van, ez idén sincs másképp, csak azt kellett (hatalmas szenvedések árán) kitalálnom, hogy melyik hármat válasszam. David Levithan Nap nap után folytatása, az Egy másik nap evidens volt. A polcon felfigyeltem a Túlélőnek születtünk borítójára, így az lett a második, ki otthonra lelt nálam. A harmadikkal nagyobb bajban voltam, szívesen megvettem volna sorozatok folytatásait, amiknek az első kötete megvan, de megakadt a szemem a Beszélj hozzám gyönyörű borítóján, így arra esett a választás, még jó, hogy kiderült, ez egy sorozat második kötete, de sebaj, hátha független valamilyen szinten. A három kötethez kaptam továbbá három könyvjelzőt is.



XXI. század Kiadó

A XXI. századnál egyáltalán nem terveztem megfordulni vagy vásárolni, mégis vissza-visszanéztem, mert a Föld alatti vasút valamiért már régi kiszemeltemem, régebben is vonzott, nézegettem a könyvesboltban, de végül sosem vettem meg. Most mégis beszereztem, a 13 perccel egyetemben. És ezekhez még egy ajándék párnahuzatot, két könyvjelzőt és csokit is kaptam.



Fumax Kiadó

A Fumax Kiadónál már az érkezésem közelében kinéztem Az elvarázsoltakat, amit csupán 1000 Ft-ért vettem. Rengeteg jó értékelést olvastam róla a molyon, nagyon magas a százaléka, mindig is úgy éreztem, hogy tetszene, ezért nem hagyhattam ott ennyiért. Amit még a képen láthattok az a szavazásnál szerzett könyvjelző és ceruza, kortárs írókra kellett szavazni, a szavazók között pedig ki fognak sorsolni 100 ajándék-könyvcsomagot. Naná, hogy szavaztam.



Nos, ennyi lenne az idei könyvfesztiválom. Ismét imádtam, ismét remek volt az atmoszférája, minden könyvrajongónak ott a helye. Remélem, Ti is ugyanilyen jól éreztétek magatokat, amennyiben kijutottatok.
Hamarosan új értékelésekkel érkezem, addig is, béke Veletek! :)

0 comments:

Megjegyzés küldése