8 / 100 könyv. 8% kész!

csütörtök, június 11, 2020

Amira Stone: Kitaszítottak


Ismét beleszerettem egy borítóba. Egyszerűen lélegzetelállító, igen, muszáj ezt ilyenkor kiemelni, mert a borító gyakran arra hivatott, hogy tükrözze a regény hangulatát, ezért sokszor már a borítóról tudom, hogy egy könyv nekem íródott, avagy sem.

És micsoda meglepetés ért, mikor rájöttem, hogy Amira Stone magyar író! Az írói álnevek mindig megzavarnak.

Annyi helyen olvastam, hogy a Kitaszítottak erős kezdést csap le az olvasó elé, a borítóba első látásra beleszerettem, a műfaj a kedvencem, szóval én magam is hamar belevetettem magam az új kalandba, és büszke vagyok arra, hogy egy magyar író tollából ilyen csodácska született.

A történet számos szálon indul el. Megismerhetünk két királyi sarjt, a dacos Ene-t és nővérét, a volurt, Menát. Ene, bár a trónra készül, inkább választja a katonák társaságát és a harcot, mint az etikettet. Mena ezzel szemben inkább a bálok és csillogás felé húz, holott amint volurrá válik, tudja, hogy megannyi kötelesség vár rá. A másik oldalról megismerhetjük a húgát védelmező, harcos Rayt, valamint az okos, nőcsábász, szintén nagy harcos hírében álló Keint.

Az olvasó tudja, és mélységesen várja, hogy a főszereplők szála szépen lassan összefonódjon. A karakterek nagyon szerethetőek, főleg Kein lopta be magát a szívembe. A szálak nagyon ügyesen fűződnek össze, lassan körvonalazódik egy királyi udvar, egy lázadók csoportja, egy kitörni készülő forradalom. Mindehhez párosul egy érdekes természetfeletti volur-meeshai kapcsolat is Mena és jövendőbeli "társa" között, ami egy egyedinek minősülő fantasy-húzás volt az író részéről, nagyon tetszett.

A történet egész feszes tempóban halad, rövid fejezetek követik egymást, külön tetszett, hogy mind a négy szemszög E/1 személyben íródott, mindig is úgy gondoltam, hogy ez közelebb hozza az olvasót a karakterekhez. Csak elismerésemet tudom kifejezni Amira Stone irányába, igen nehéz lehet négy szemszöget és személyiséget követni és gondolataikba férkőzni.

Érzem, hogy rengeteg minden van még a sztoriban, szinte még csak a felszínt kapargattuk, ezért kíváncsian várom a folytatást!

Köszönöm szépen a könyv élményét a Könyvmolyképző Kiadónak!

Amira Stone: Kitaszítottak
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: A mágia rabjai
1.) Kitaszítottak
Megjelent: 2019
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 392
Eredeti cím: -
Műfaj: fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése