5 / 100 könyv. 5% kész!

péntek, szeptember 11, 2015

London #1 - Bevezető


Sziasztok, kedves olvasóim!
Hihetetlen dolog történt velem. Még mindig képtelen vagyok elhinni, az biztos, hogy sokáig ezen fogok kattogni, mert nem mindenkinek adatik meg ilyen lehetőség.

Egy hétre kiutaztam Londonba egy iskolai kirándulás alkalmával.

Életre szóló élményeket szereztem, életem egyik legnagyobb kalandja volt!

Lehetséges, hogy nemsokára részletesebben is beszámolok az útról Nektek, sőt nagyon is szeretnék, azonban most az alváshiánytól mindjárt ráborulok a billentyűzetre, mivel a 24 órás buszút után, így, hogy lassan 39 órája nem aludtam rendesen, kicsit kezdek kidőlni. :)

Szóval, majd beszámolok kis kalandjaimról Londonban és majd képeket is hozok Nektek. :)

Addig is, megyek aludni, Nektek meg jó olvasást és pihenést kívánok a hétvégére! :)



0 comments:

Megjegyzés küldése