6 / 100 könyv. 6% kész!

szerda, augusztus 03, 2016

Balatoni összefoglalás

A Balatoni nyaralásból visszatérve gondoltam összegzem kicsit, hogy mennyire haladtam a sok olvasatlan regényemmel. Mármint azokkal, amiket magammal vittem.

Igazából a bőség zavarával küzdöttem. Annyi igazán jó regényt vittem el, annyiféle műfajjal és stílussal, hogy hirtelen nem is tudtam, hogy melyikhez kapjak elsőnek, másodiknak, harmadiknak...

Végül az elvitt tizenhat könyvből hatot sikerült elolvasni tizenkét nap alatt, de ugyebár a sok-sok pancsolás, napozás, sétálóutcázás és kirándulgatás közben ez is szép számnak minősül, de akkor most nézzük is meg egy kicsit részletesebben az adatokat. Természetesen mindegyikről írok majd értékelést az elkövetkezendő napokban.

Egyébként nagy meglepetés volt számomra, hogy rögtön az első nap kiderült, hogy érkezett egy recenzióm is az Álomgyár Kiadótól, így azt sajnos nem tudtam magammal vinni, de majd holnap beugrom a postára a szépségért.

Tehát az elolvasott regények a következők:

 Virág Emília: Sárkánycsalogató
 Paul Tremblay: Szellemek a fejben
 William R. Forstchen: Egy másodperccel később
 Robert Galbraith: Gonosz pálya
 Amy Harmon: Arctalan szerelem
 Neil Gaiman – Michael Reaves: Köztesvilág

Felsorolva:
Virág Emília: Sárkánycsalogató
Paul Tremblay: Szellemek a fejben
William R. Forstchen: Egy másodperccel később
Robert Galbraith: Gonosz pálya
Amy Harmon: Arctalan szerelem
Neil Gaiman, Michael Reaves: Köztesvilág


Elvitt regények száma: 16
Olvasott regények száma: 6


6 / 16 könyv. 38% elolvasva!


Elvitt regények oldalszáma: 6280
Olvasott oldalszám: 2224


2224 / 6280 oldalszám. 35% elolvasva!

 
A legjobban tetszett: Amy Harmon: Arctalan szerelem
A legkevésbé tetszett: Neil Gaiman, Michael Reaves: Köztesvilág

0 comments:

Megjegyzés küldése