8 / 100 könyv. 8% kész!

péntek, március 15, 2024

Amira Stone: Lázadók


Egy a szívemnek kedves trilógia ért ezzel végett, amely nem csak az összetett és kivételesen egyedi történet miatt fogott meg annyira, hanem mert egy honfitársam tollából született.

Egyszerűen imádtam ezt a három könyvet. A mai fantasyirodalom túlcsordulása miatt igazán nehéz újat és egyedülállót alkotni, de ahogy már említettem, úgy érzem, Amira Stone-nak sikerült.

A karakterek könnyen az ember szívéhez nőnek, nem tökéletesek, hanem gyarlóak, de erősek és karakterfejlődésük főleg így a három kötetet átívelve nagyon hangsúlyos. A kislányos hercegnőből vált erős harcos, a szívtelen gyilkosból lett racionális szövetséges… Nem tudom, mi lehet ennek az oka, de Kein továbbra is nagy kedvencem maradt minden tette és személyiségi hibája ellenére.

A fordulatok, a cselekményszál szövése pörgős, amikor már azt hiszi az olvasó, hogy tudja, mit akar kihozni ebből az olvasó, Amira csavar rajta egyet, hogy bele lehet szédülni.

És hogy milyen nehéz egy négy szálon futó cselekményt lezárni, és mennyire tartottam attól, hogy esetleg nem olyan lesz a befejezés, ami elégedettséggel tölt el és nem depresszióval… De ezt már nem fogom elárulni. A lényeg annyi, hogy a legutolsó sorokon is érződött, hogy minden át volt gondolva, minden kirakósnak megvolt a helye, hogy kijöjjön az összkép.

Mindenesetre én hálás vagyok, hogy részese lehettem ennek a fantasy-utazásnak.

Köszönöm szépen a könyv élményét, Amira Stone!


Amira Stone: Lázadók
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: Kein
Sorozat: A mágia rabjai
3.) Lázadók
Megjelent: 2021
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 320
Eredeti cím: -
Műfaj: fantasy, romantikus




0 comments:

Megjegyzés küldése