6 / 100 könyv. 6% kész!

szombat, július 06, 2013

Liebster Blog Award


A Liebster Blog Award az a titulus, amit már másodjára kapok meg, nem kis örömömre! Jelentése: a legjobb blog. Nagyon nagy örömmel olvastam Anna levelét, amiben megkaptam tőle ezt a rangot, hihetetlenül örülök, hogy elsőként rám gondolt. Ezek szerint nem hiába dolgozok annyit blogolás közben. :D Egyszóval nagyon szépen köszönöm!

Akitől a díjat kaptam: Anna blogja

Persze díjnak vannak feltételei is, a szabályokat itt láthatjátok:
1.Linkkel jelöld azt az embert ,aki téged jelölt/nevezett a díjra!
2.Válaszolj a 10 kérdésre ,amit a neveződ kiírt!
3.Nevezz/jelölj Te is 10 embert a díjra! (Arra figyelj, hogy 200 alatti legyen a követőik száma)
4.Írj Te is kérdéseket az általad jelölteknek!
5.Jelezd a jelöltjeid blogjain ,hogy jelölted/nevezted őket!



Anna 10 kérdése és a válaszaim:
1. Miért kezdtél el blogot írni?
Húúú, ez egy roppant szép kérdés. Nagyon rég óta olvasok már és mindig is volt véleményem arról, amit olvasok. Mindemellett pedig nagyon szeretek írni, szeretem leírni a gondolataimat valamivel kapcsolatban. Ezt a kettőt összerakva hoztam létre egy blogot. Mert ha már van véleményem, akkor miért ne tehetném közzé, hogy mások is elolvashassák? Azóta nagy hobbimmá vált a blogolás.

2. Mi az abszolút, egyetlen kedvenc könyved, ha van ilyen és miért ez?
Most azt fogjátok mondani, hogy húú, meg neee máár, de nekem az Alkonyat az abszolúte kedvenc. Évekkel ezelőtt vettem a kezembe, amikor még a film meg sem jelent - teszem hozzá. Akkor még nem volt ekkora rajongó tábora, nem volt team Edward meg team Jacob tábor, nem tudtam a karaktereket színészekhez kötni. Szóval tiszta lappal olvastam a film befolyásolása nélkül. Azt hiszem tízszer minimum kiolvastam az első kötetet. Ez az a könyv, amit a legtöbbször képes voltam kiolvasni és mindig ugyanakkora élvezettel. :)


3. Milyen zenét kedvelsz és melyiket utálod a legjobban?
Imádom a zenét. Majdnem fej-fej mellett halad az olvasási kényszeremmel. Nagyon sok együttest és énekest szeretek, főleg a rock kategóriában. Amit mindenki furcsáll bennem, azaz, hogy ha egy szám megtetszik, teszem azt a rádióban, akkor égre-földre keresem és keresem míg meg nem találom. Aztán akkor napokig, sőt hetekig képes vagyok rongyosra hallgatni azt a számot. Hogy egy példával éljek, jelenleg ezt a számot hallgatom pár napja: Papa Roach - Last Resort. Hogy melyiket utálom? A nagyon durva metált a hörgésekkel, azt nem bírom, de amit ennél is jobban rühellek az a diszkókban hallható techno, electronic meg tuc-tuc. Rosszul tudok lenni tőlük.


3. Van háziállatod és ha van, akkor micsoda és mi a neve?
Van egy édes kutyusom, a neve: Berry. :)


4. Gondoltál már arra, hogy saját történetet írj?
Nagyon sokszor gondoltam rá, sőt írogatok is, ha van rá időm és kedvem. És ha van, akkor napokat is képes vagyok szentelni neki, akár reggeltől estig - kis megszakításokkal - pötyögök a laptopon. Van már egy két kész történetem és többe bele is kezdtem. :)


5. Mi a kedvenc sorozatod jelenleg?
Gyanítom, hogy Anna itt könyvsorozatra gondolt, de nem vagyok benne biztos, úgyhogy könyv és film-sorozattal is szolgálok. A kedvenc könyvsorozatom jelenleg A Szent Johanna Gimi és szerintem sokáig ez is lesz. A kedvenc filmsorozatomból nagyon de nagyon sok van: Grimm, The Vampire Diaries, Arrow, Beauty and the Beast... stb.


6. Melyik az az ország, ahova életed során egyszer mindenképp el akarsz jutni?
Franciaország! Párizs, Louvre, bagett, Eiffel-torony... csak csigát ne! :D


7. Budapesten vagy vidéken élsz és szereted azt a várost, ahol laksz? Ha igen miért, ha nem, akkor miért nem?
Budapest közelében egy kisebb városban élek. Szeretek itt élni, nem is túl nagy és sűrű, de mégsem az a vidéki falu földutakkal meg egy éjjel-nappalival. :) 


8. Jóban vagy a testvéreddel? (Ha van)
Van egy húgom, akit egyszerűen imádok. Gondolom sokat elárulok azzal, ha elmondom, hogy mindkettőnknek van egy nyaklánca. Az övén az áll, hogy LittleSister, az enyémen az, hogy BigSister. Hordjuk. :D


9. Mióta vagy fent moly.hu-n?
Mostanában lett egy éve, hogy regisztráltam a molyon.


10. Regisztrálva vagy a rukkolán? És rukkoltál már könyveket vagy sem?
Nem vagyok rajta regisztrálva, sőt őszintén szólva, akármilyen ciki is, de most hallok róla először. :D



Az én kérdéseim (a bugyuta kérdések miatt előre is bocsánatot kérek :D ):
1.) Melyik az a könyv, amelyiket már ötnél többször is képes voltál végigolvasni? (Többet is megnevezhetsz)
2.) Ha emlékszel rá: melyik volt az első könyv, amit a kezedbe fogtál és elolvastál?
3.) Harry Potter vagy Gyűrűk Ura? Miért?
4.) Melyik tanárnyat tanította az a tanár, aki pikkel(t) rád a gimiben vagy melyik volt a leghírhedtebb? :D
5.) Hány könyvespolcod van? :D
6.) Melyik a kedvenc hímnemű karaktered és melyik könyvben szerepel? (kötelező legalább egyet megnevezni!)
7.) Ki a kedvenc íród és melyiket szereted a legkevésbé? Miért?
8.) Mikor kellemesebb számodra olvasni? a.) Nyáron, egy homokos tengerparton. b) Télen, pokrócba bugyolálva egy kakaó mellett. (Válassz! :D )
9.) Ha választhatnál, hogy melyik könyvszereplő kelljen életre, akkor kit választanál? (Könyv címét, íróját és a szereplő nevét is írd le, kérlek)
10.) Vezetsz naplót? Ha igen, akkor a számítógépen vagy igazi füzetbe? Ha füzetbe, milyen színű a füzet és hogy néz ki? :D


Az én jelöltjeim/kedvenceim:
Szilvamag olvas
Katica olvasmányai
Kristina blogja
MFKata gondolatai
Roni olvas
Diamont olvas (Ez melyik történet?)
Francica blogja
Gica olvasgat
Andi élményei
Könyvekkel suttogó

1 comments: