5 / 100 könyv. 5% kész!

szombat, január 27, 2018

R. Kelényi Angelika: A porfészek


Az ártatlan című sorozat első kötete olyan szinten lopta be magát a szívembe, hogy eszméletlenül vártam a folytatást - ott is csücsül a polcomon - de mikor rájöttem, hogy készült egy nagyon pici előzmény szösszenet is, azt is meg kellett kaparintanom magamnak.

Az előzmény novella, A porfészek, olyannyira apró szösszenet, hogy valóban csak 16 röpke oldalból áll, ami nem ad sok lehetőséget arra, hogy főbb cselekményről beszélhessünk, önmagában még egy fejezetnek is aligha nevezhető dologról van szó, de úgy gondoltam, tökéletes ráhangolódás lesz a Bűnös örömök városához.

Hamar kiderült, hogy A porfészek betekintést ad Mariani gondolkodásmódjába, csak egy egészen picikét, a novella cselekménye pedig A grófnő árnyékában legeleje, amikor is Mariani először találkozik főhősnőnkkel, a novella vége pedig bevezet minket az első kötet bonyodalmába. Tehát lényegében semmi sem történik, a novella egyetlen jelentősége Mariani szemszöge, én részben örültem, hogy lehetőségünk nyílt megismerni a személyiségét, de 16 oldalban ez sem volt kivitelezhető, sőt, egy picit mintha ellenszenvesnek is éreztem volna a karakterét, holott A grófnő árnyékában kötetben imádtam. Nem teljesen tudom hova tenni magamban ezt az érzést, vagy hogy miért alakult ki bennem, de ez sem fog megállítani engem abban, hogy főhősnőnk szemein keresztül ismét megszeressem a második kötetben.

Mindezek felett, tökéletes ráhangolódás volt, mivel jó rég olvastam már az első kötetet, remek volt visszaemlékezni annak az első fejezeteire, újra megteremtette számomra a sorozat hangulatát, úgyhogy nemsokára folytatom is a Bűnös örömök városával.

Köszönöm szépen a könyv élményét az Álomgyár Kiadónak!

R. Kelényi Angelika: A porfészek
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: Az ártatlan
#A porfészek
Megjelent: 2017
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalszám: 16
Eredeti cím: -
Műfaj: romantikus, történelmi

0 comments:

Megjegyzés küldése