8 / 100 könyv. 8% kész!

péntek, augusztus 29, 2014

Kresley Cole: Vámpíréhség


Bevallom, ez nekem egyáltalán nem műfajom. 
Sokáig kerülgettem a könyvet a molyon, a borító mindig taszított (ezt tettem a blogra az amerikai változatát, mert ez meg olyan gyönyörű), de annyi jó véleményt olvastam már róla, hogy a végén győzött a kíváncsiságom. Gondoltam, Nalini Singh után egy kicsit meg vagyok már edződve ehhez a sorozathoz. Tévedtem. :D 

Azt kell, hogy mondjam rengeteg fenntartással olvastam ezt a könyvet. A felfestett világ nagyon érdekesnek ígérkezett, hisz rengeteg új és régi lény él benne, de nagyon féltem, hogy megint azt a szenvedést kell végigélnem, amit Nalini Egy világ – két faj – állandó küzdelem c. sorozatában, miszerint folyton egy felajzott hím és egy visszahúzódó lányka között kialakul a románc. 

Pontosan erre számítottam, szóval nem lepődtem meg mikor ezt is kaptam. Lehet, hogy azért tetszett, mert nem emeltem magasra a lécet vele kapcsolatban, ezért kellemes meglepetés ért. A történet sablonos, de ugyanakkor valamiért olvastatja magát. Persze, túl sok benne a forró jelenet, de nem is számítottam másra. Az akciójelenetek számomra egy kicsit túl kiforratlanok, de ez idővel gondolom egyre jobb lesz.

Nem mondanám, hogy kedvenc lett, de Kresley Cole bevezetett a világába és valamiért szívesen benne maradnék még. Az írásmódja és a csipetnyi, fűszerezett humora megnyert magának, ahogy néhány szereplője is.  Emma persze nem lett a kedvenc karakterem, Lachlain pedig lehetett volna sokkal jobb is, de egy sorozat első kötete alapján nehéz megkövezni egy egész szériát. Többször nem olvasnám újra, de egyszer megérte. Mivel úgy hallottam, hogy a további részek egyre jobbak, ezért bátran vetem bele magam ismét Cole történetébe, hisz Kresley Cole már régóta kapirgálta a tudatomat belülről, most már kihúzhatom a bakancslistámról, hogy olvastam tőle valamit. 

Azt hiszem, kérem a következőt!


Kresley Cole: Vámpíréhség
Értékelésem: Felejthető
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: Halhatatlanok alkonyat után
1.) Vámpíréhség
4.) Vámpírvér
5.) Vámpírzóna
6.) A démonkirály csókja
7.) A tél halálos csókja
8.) A gyönyör sötét hercege
9.) A sötétség démona
10.) Az álmok sötét harcosa
11.) Vámpírbosszú
12.) Árnyak hercege
Megjelent: 2006
Kiadó: Ulpius-ház
Oldalszám: 438
Eredeti cím: A Hunger Like No Other
Műfaj: fantasy, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése