8 / 100 könyv. 8% kész!

vasárnap, október 13, 2019

Sandra Regnier: A sárkányok titka


S egy újabb imádott trilógia a végéhez érkezett. Teljesen véletlenül vettem meg az első kötetet egy könyvfesztiválon, ami egy évig porosodott a polcomon, majd a következő feszt előtt azon gondolkodtam, miket hozzak el a kiadótól. Akkor levettem a polcról, beleolvastam, beleszerettem, és már haza is jött velem a másik két rész.

Szinte halogatni akartam ezt a részt, hogy Fay és Lee még tovább éljen az elmémben, de ugyanakkor kíváncsi voltam a befejezésre is. Hogyan találnak egymásra? Mi a megjövendölés? Mi is Fay tulajdonképpen?

Bár az első pár fejezet alkalmával kicsit nehezen rázódtam vissza, utána annyira szippantott magába ismét az egész világa: Felicity sziporkázó beszólásai és Lee magával ragadó sármja.

Felicity és Lee tovább keresik Pán jelvényeit, miközben az elfek és a sárkányok nagy csatára készülődnek. De továbbra is kétséges, hogy Fay milyen szerepet vállal a nagy háborúban, illetve kinek az oldalára áll.

Felicity a sok nyomozás, időutazás, Pán-keresés közben igyekszik eldönteni, mit is érez igazán Lee iránt, és hogy Lee mit érez iránta, vajon csak a Jövendölések Könyve miatt akar Fay közelében lenni, vagy más miatt? És ha Fay a Megjövendölt, vajon mit jelent ez rá és a jövőjére nézve?

Persze, kíváncsi voltam, mi sül ki ebből az egészből. És persze, az ilyen sorozatoknál elsősorban az érdekel, hogy mi lesz a két kedvenc főhősömmel, akikkel végigkísértem ezeket az izgalmakat. Egy igazán jó cselekmény lelkét teszi ki az, ha végig drukkolhatunk a két főszereplőnek, hogy mindent legyőzve végre találjanak egymásra.

Az írónő a harmadik kötetre hagyta a legnagyobb fordulatokat. Majdnem tíz oldalanként jött valami igazi csavar, ami miatt új megvilágításba kerültek az események. Mindeközben még mindig ugyanazzal az édes humorral játszik, amivel az első két kötetben is. Fay és Lee csipkelődései, párbeszédei sokszor megnevetettek, az év egyik kedvenc párosává nőttek a szememben.

Úgy érzem, méltó befejezést kapott a trilógia, izgalmas leszámolás, elsimítás, a legutolsó fejezet pedig végtelenül megmelengette a szívemet. Az írónő nagyon belopta magát a szívembe a Sárkányok gyermeke trilógiájával, bármilyen más könyvéért kapkodnék, ha megjelenne magyarul.

Nagyon hiányozni fog Lee, Fay és a kis csapat. A megmosolyogtató párbeszédek, az élénk izgalmak, az imádnivaló karakterek, akiket úgy megszerettem... Az biztos, hogy kiemelt helyet kap a polcomon a sorozat.

Sandra Regnier: A sárkányok titka
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: Lee, Felicity, Ciaran
Sorozat: Sárkányok gyermeke
3.) A sárkányok titka
Megjelent: 2014
Kiadó: Maxim Kiadó
Oldalszám: 336
Eredeti cím: Die verborgenen Insignien des Pan
Műfaj: fantasy, ifjúsági, romantikus, urban fantasy

0 comments:

Megjegyzés küldése