8 / 100 könyv. 8% kész!

vasárnap, október 09, 2022

Kel Carpenter: Gonosz kis játékok


A második kötetet rögtön elővéve, még benne voltam a sztoriban. Bár szerintem felesleges volt ezt a két kötetet külön venni, egyben is működtek volna.

A sztori továbbra is szórakoztató, a párbeszédek mulattattak, az édes... ötös (?) továbbra is abszurd és furcsa. Igyekeztem keresni a háttérsztorit, de nem feltétlenül találtam.

Ami kiemelkedően nem tetszett, az a tény, hogy elkezdett igencsak elrugaszkodni a bibliai párhuzamoktól, konkrétan megváltoztatta a Bibliát, de üsse kő...

Nem. Nem várok sokat ettől a sorozattól, de szórakoztat, úgy nyaraláson tökéletesen elvoltam vele, de nem világot megváltó, nem kedvenc, ne katarzis. Csak úgy... feels fun.

Nem tudom, mikor folytatódik, nem tudom, akarom-e folytatni... "Ha csalódásra számítunk, akkor sosem fogunk csalódni."

Kel Carpenter: Gonosz kis játékok
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: A Kárhozottak királynője
2.) Gonosz kis játékok
Megjelent: 2018
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 232
Eredeti cím: Wicked Games
Műfaj: erotikus, fantasy, romantikus, urban fantasy

 

0 comments:

Megjegyzés küldése