8 / 100 könyv. 8% kész!

szombat, október 10, 2020

Michelle Hodkin: Mara Dyer változása

 


Mivel immár teljes a trilógia - sokat vártunk arra a harmadik kötetre - újra elővettem és végre végig is olvasom Michelle Hodkin Mara Dyer háromrészesét.

Az első kötetre nem emlékeztem túlzottan, ezért újraolvastam, és rögtön folytattam a másodikkal. Az egész olvasást átlengte az a gondolat, hogy "Mégis mi a fene van a háttérben?"

És habár Mara nem egy erős, belevaló, túlságosan okos főszereplőhölgy, Noah sem a legérdekesebb srác, akiről valaha olvastam, mégis a kíváncsiság elemi erővel hajtott, hajt előre.

S bár számomra karaktereiben nem erős ez a trilógia, hangulatában annál inkább. Nem is emlékeztem, hogy ez a sorozat ennyire hátborzongató. Nem is thriller ez, hanem inkább már horror, szinte a lelki szemeim előtt peregtek a horrorklisék, a jump scare-ek és az idegtépő zenés aláfestéses jelenetek, tehát nagyon jól működne a sztori képernyőn is.

Amerre a sztori kezd kimenni, arra, őszintén szólva nem számítottam. Én végig úgy gondoltam, hogy Hodkin afelé viszi a cselekményt, hogy Mara mindent csak beképzel magának - amilyen twisted az ízlésem én ennek a végkifejletnek örülnék a legjobban -, de a második kötet végére az egész kezdett inkább egyfajta X-Men szerűségre hajazni. Kíváncsi leszek, mi lesz ennek az egész agymenésnek a vége.

Michelle Hodkin: Mara Dyer változása
Értékelésem: Tetszett
Borító: 5/5*
Kedvenc szereplő: -
Sorozat: Mara Dyer
2.) Mara Dyer változása
Megjelent: 2012
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 512
Eredeti címThe Evolution of Mara Dyer
Műfaj: ifjúsági, romantikus, thriller

0 comments:

Megjegyzés küldése