6 / 100 könyv. 6% kész!

vasárnap, október 04, 2020

Sarah J. Maas: Viharok birodalma


Sarah J. Maas világa továbbra is magába szippant, belesüppedek, mint egy ismerős, szeretett fotelbe, amiből ki se szeretnék szállni. Szinte vérzik a szívem, hogy már csak két és fél kötet vár rám ezután...

Emlékszem még mikor úgy hittem, Maas nem fogja összeboronálni Rowant és Aelint, mennyire messzinek tűnik már ez a gondolat, és mennyire jól éreztem, hogy nagyon jól működnek együtt.

Már-már ördöginek mondanám ennek a kötetnek a cselekményét, ördögi az olvasóra nézve, elhúzva előttünk a mézesmadzagot, majd jól letaszítva minket a peremen, Maas továbbra is kegyetlen tud lenni, ha főszereplők sorsáról van szó.

Még valamit érdekesnek találok Maas "tematikájában", amit már a Tüskék és rózsák udvarában is emlegettem: egyszerűen kötelességének érzi összepárosítani a karaktereit. Amit részint megértek, részint túl mese-habos nekem. Azt viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy Chaol úgy eltűnt a süllyesztőben, ahogy annak rendje-módja szerint lehet.

A vége tehát rendesen orron koppintja az olvasót, nem is tudom, mit éreztek azok, akiknek várniuk kellett a folytatásra. Örülök, hogy a polcomon van a következő kötet.


Sarah J. Maas: Viharok birodalma
Értékelésem: Kedvenc
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Aelin, Rowan, Lorcan
Sorozat: Üvegtrón
5.) Viharok birodalma
#Az orgyilkos pengéje és más történetek
Megjelent: 2016
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 776
Eredeti cím: Empire of Storms
Műfaj: fantasy, high fantasy, ifjúsági, romantikus

0 comments:

Megjegyzés küldése